سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که میانه‏روى گزید ، درویش نگردید . [نهج البلاغه]

مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word)

ارسال‌کننده : علی در : 95/6/31 6:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word) دارای 63 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word) :

بخشی از فهرست مقاله شبیه سازی رآکتور سنتز متانول تحت فایل ورد (word)

فصل اول :متانول ،خواص و روشهای تولید
1-1-تاریخچه
1- 2- خصوصیات فیزیکی Physical properties
1-3- واکنشهای شیمیایی
1-4- تولید صنعتی و فرآیند آن
1-5-ماده خام
1-5-1-گاز طبیعی
1-5-2-باقیمانده های نفتی
1-5-3-نفتا
1-5-4-ذغال سنگ
1-6-کاتالیست
1-7-تولید در مقیاس تجاری
1-8-واکنشهای جانبی
1-9-خالص سازی
1-10-کاربردهای متانول:
1-10-1-1- تولید اسید استیک:
1-10-1-2-کاربرد اسید استیک در صنایع:
1-10-2-تولید وینیل استات:
1-10-3-فرمالدئید:
1-10-4-اتیلن گلیکول:
1-10-5-متیل آمین:
1-10-6-دی متیل اتر:
1-10-7- ترکیبات کلرومتان :
1-10-8-متیل ترشری بوتیل الکل(MTBE)
1-10-9-کاربرد متانول در مخلوط با بنزین:


فصل دوم: سینتیک و مکانیسم واستوکیومتری
2-1-اصول واکنشهای کاتالیستی
2-1-1-مراحل مستقل در واکنشهای کاتالیستی
2-1-2-سینیتیک ومکانیسم واکنشهای کاتالیستی
2-1-3-اهمیت جذب سطحی در واکنشهای کاتالیستی هتروژن
2-1-4-بررسی سینتیکی
2-1-5-مکانیسم واکنشهای کاتالیستی هتروژن فاز گاز
2-1-5-1-مکانیسم Langmuir- Hinshelwood (1421 )
2-1-5-2-مکانیسم Eley –Rideal
2-2-ترمودینامیک و سینتیک سنتز فشار پائین متانول
2-1-1- مقدمه
2-1-2- استوکیومتری و ترمودینامیک
2-1-3- سینتیک و مکانیسم
Klier
Graff
Skrzypek

2-1-4- مکانیسم
فصل سوم: شبیه سازی واکنش کاتالیستی هتروژنی توسط Hysys
3-1- مدل سینتیکی
3-2-مراحل شبیه سازی رآکتور در Hysys
3-3--نتایج حاصله از شبیه سازی
منابع

متانول ( متیل الکل ) به فرمول یک مایع شفاف سفید رنگ شبیه آب است که در دمای معمولی بوی ملایم دارد . از زمان کشف آن در اواخر قرن هفدهم تاکنون مصرف آن رشد رو به فزونی داشته به طوری که اکنون با تولید سالانه‌ تن متریک رتبه 21 را در بین محصولات شیمیایی صنعتی داراست متانول گاها با عنوان الکل چوب یا ( برخی مواقع Wood Spirite ) نیز خوانده می شود که دلیل آن به تقریبا یک قرن تولید تجاری آن از خرده چوب بر می گردد به هر حال متانولی که از چوب تهیه شده باشد مواد آلوده کننده‌ بیشتری ( مانند استیلن ،‌ اسید استیک ، الکل الیل ) دارد تا الکلهای صنعتی امروزی .
برای سالهای متوالی مصرف کننده اصلی متانول تولیدی ، فرمالدئید با مصرف تقریبا نیمی از متانول تولید شده بود ولی در آینده از اهمیت آن کاسته می شود زیرا مصارف جدیدی از جمله تولید اسید استیک و MTBE (که جهت بهبود عدد اکتان بنزین به کار می رود ) در حال افزایش است . از طرفی استفاده از متانول به عنوان سوخت در شرایط ویژه قابل توجه خواهد بود .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

مقاله طراحی و رفع عیوب قالبهای دائمی تحت فایل ورد (word)

ارسال‌کننده : علی در : 95/6/31 6:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله طراحی و رفع عیوب قالبهای دائمی تحت فایل ورد (word) دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و رفع عیوب قالبهای دائمی تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و رفع عیوب قالبهای دائمی تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و رفع عیوب قالبهای دائمی تحت فایل ورد (word) :

فولادهای ابزار کربنی
W1 یک فولاد ابزار کربنی سخت شونده در آب است که میزان کربن آن 0.91-1. 0% می باشد. این فولاد پس از سختکاری، دارای سطح سخت و مغز نرم‌تر می شود.
فولادهای ابزار سرد کار
چند نوع ابزار سرد کار (Cold- work tool steels) در زیر معرفی می‌شوند:
01 یک فولاد ابزار همه منظوره (General purpose) سخت شونده در روغن است که در عملیات حرارتی، سختی بالایی می‌گیرد. ابزارها و قالب‌های ساخته شده از این نوع فولاد دارای لبه‌های بادوامی هستند.
06 یک فولاد ابزار با آلیاژ متوسط (Medium- alloy) و 1.45% کربن و سخت شونده در روغن است. در این فولاد در حالت آنیل شده، حدود یک سوم کربن به صورت گرافیت و بقیه کربن به صورت ترکیب کاربیدی می‌باشد. سهولت ماشین‌کاری این فولاد ابزار بهتر از بقیه انواع فولادهای سخت شونده روغن است. فولاد 06 برای کاربردهای عمومی در قالب‌سازی و ابزارسازی مناسب است واستحکام به سایش بسیار خوبی دارد. ولی لبه‌ها قطعات ساخته شده از این فولاد دوام زیادی ندارد.
A2 یک فولاد ابزار همه منظوره سخت شونده در هوا است که به هنگام عملیات حرارتی دچار اعوجاج اندکی می‌شود و استحکام به سایش خوبی دارد. این فولاد کاربردهای عمومی زیادی دارد و نسبت به فولادهای گروه S (مقاوم در برابر شوک) استحکام سایشی بالاتر داشته و چقرمگی بهتری نسبت به فولادهای گروه D (مقاوم به سایش) دارد.
A6 یک فولاد ابزار کرم – مولیبدن کم آلیاژ (Low- alloy) سخت شونده در هوا است که ترکیبی از ویژگی‌های چقرمگی، استحکام و مقاومت در برابر سایش را از خودنشان می‌دهد. برای ساخت ابزارها و قالب‌های سرد کار با عمر کاری متوسط، A6 یک انتخاب عالی است. دمای سختکاری این فولاد نسبتا پایین است و در هوا سخت می‌شود و به همین دلیل ثبات ابعادی خوبی در عملیات حرارتی دارد.
D2 یک فولاد ابزار پر کربن و پر کرم، سخت شونده در هوا است. این فولاد طوری فرموله شده است که ترکیبی از ویژگی‌های حاصل از سخت شونده در هوا و مقاومت عالی در برابر سایش را از خود نشان می‌دهد. این نوع فولاد به عنوان یک معیار استاندارد برای مقایسه دیگر فولادها از نظر مقاومت سایشی، ثبات ابعادی در عملیات حرارتی و دیگر ویژگی‌های حاصل از سخت شدن در هوا می‌باشد.
D3 یک فولاد ابزار سرد کار پر کربنی سخت شونده در روغن است. از ویژگی‌های مهم این فولاد می‌توان به مقاومت سایشی بسیار زیاد، استحکام فشاری بالا و قابلیت سختکاری عمقی (Deep hardening) اشاره کرد. از این فولاد در مواردی استفاده می‌شود که مقاومت سایشی، تغییر شکل ناپذیری (Non- deformation) و سختی بالا مورد نیاز باشد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word)

ارسال‌کننده : علی در : 95/6/31 6:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word) دارای 23 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word)

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word)

قرار داده شده است

 

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاوروینت تحلیل و بررسی فضاهای داخلی آموزشی تحت فایل ورد (word) :

متن ندارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

مقاله رایگان تاریخچه بیمارستان امام خمینی تحت فایل ورد (word)

ارسال‌کننده : علی در : 95/6/31 6:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله رایگان تاریخچه بیمارستان امام خمینی تحت فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رایگان تاریخچه بیمارستان امام خمینی تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رایگان تاریخچه بیمارستان امام خمینی تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رایگان تاریخچه بیمارستان امام خمینی تحت فایل ورد (word) :

بیمارستان امام خمینی در زمان طاغوت توسط افراد خیر و نیکو از افراد بزرگ شهر دکتر فیروز که پدر او مالکهای شهرستان خمین فیروزآباد که بخشی از خمین است جزء ملک پدرش بود برای شهر خمین قدمی برداشت و به یادگار این بیمارستان را بنا نمود. مردم خیر دیگری نیز نسبت به توان خود به یاری او پرداختند در سال 1355 ساختمان سازی شروع شد و در سال 1357 ساختمان کامل و به بهره برداری رسید که مصادف با انقلاب اسلامی ایران شروع به کار کرد.
نمودار سازمانی و تشکیلات:
بیمارستان امام خمینی 3 طبقه مجهز به تمام امکانات بیمارستانی، که بیمارستان یکصد تخت خوابی می باشد که از بخش های متفاوتی همچون جراحی، بخش داخلی، بخش اطفال، زنان و زایمان، ICU, CCU، رادیولوژی، آزمایشگاه، کلینیک تخصصی، واحد 115، واحد اداری، دفتر پرستاری، خدمات درمانی، بستری بیماران و جراحان.
نوع محصولات تولیدی یا خدماتی:
واحد حسابداری برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل، امور جاری، ساختن بخش سیتی اسکن، درمان بیماران
در آموزش پزشکی نقش اساسی دارد و به دانشکده علوم پزشکی تمام مهارتهای خود را در اختیار آموزش دیدگان آن آموزشکده قرار می د دهد، در بخش درمان، بیماران نیاز به بستری را درمان و اعمال جراحی را شایسته و به نحو احسن و به علم روز به مردم یاری می رسانند. در امور آموزشی که چندین خانه بهداشت و شبکه بهداشت همکار بیمارستان می باشد برای جلوگیری از بیماریهای اپیدمی مردم را آموزش و یا با بخش درمان آمادگی توان درمانی خویش را در این راستا به کار می گیرد.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

مقاله ژئوشیمی عناصراصلی ماسه سنگهای سازند لالون درمقطع باهمو،ا

ارسال‌کننده : علی در : 95/6/31 6:8 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله ژئوشیمی عناصراصلی ماسه سنگهای سازند لالون درمقطع باهمو،ایران‏مرکزی:‏بانگرشیبرسنگ مادر،شرایط هوازدگی قدیم وجایگاه زمین ساختی‏ تحت فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ژئوشیمی عناصراصلی ماسه سنگهای سازند لالون درمقطع باهمو،ایران‏مرکزی:‏بانگرشیبرسنگ مادر،شرایط هوازدگی قدیم وجایگاه زمین ساختی‏ تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ژئوشیمی عناصراصلی ماسه سنگهای سازند لالون درمقطع باهمو،ایران‏مرکزی:‏بانگرشیبرسنگ مادر،شرایط هوازدگی قدیم وجایگاه زمین ساختی‏ تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ژئوشیمی عناصراصلی ماسه سنگهای سازند لالون درمقطع باهمو،ایران‏مرکزی:‏بانگرشیبرسنگ مادر،شرایط هوازدگی قدیم وجایگاه زمین ساختی‏ تحت فایل ورد (word) :

چکیده

به منظور روشن سازی برخاستگاه، جایگاه زمین ساختی و شرایط هوازدگی پیشین، 12 نمونه ی ماسه سنگی‏سازند

اللون با سن کامبرین پیشین، در مقطع باهمو، بلوک پشت بادام، ایران مرکزی، از نظر عناصر اصلی مورد‏بررسی قرار گرفتند. مقایسه عناصر اصلی با میانگین پوسته قاره ای باالیی نشان داد که به دلیل فرآیند های پس‏از رسوبگذاری و یا فقدان سنگ های منشا حاوی پالژیوکالز سدیم دار، تنها میزان‏Na2O‏ نسبت به پوسته قاره‏ای باالیی تخلیه شده است. مقادیر‏CIA‏ و‏PIA‏ )اندیس شیمیایی آلتراسیون و اندیس آلتراسیون پالژیوکالز(‏در این ماسه سنگ ها و دیاگرام A-CN-K‏، درجه هوازدگی را در بدنه اصلی سازند، متوسط و در کوارتزیت‏های راسی، شدید معرفی می نماید. این شواهد نشان می دهند که آب و هوا در طی نهشت سازند اللون از‏نیمه خشک تا مرطوب تغییر کرده است. به عالوه اندیس تنوع ترکیبی در این ماسه سنگ ها نشان می دهد که‏فرآیند چرخه مجدد در کوارتزیت های راسی شدید بوده است. داده های شیمیایی و استفاده از دیاگرام های‏تفکیک کننده حاکی از سنگ مادر کوارتزی و فلسیک برای این ماسه سنگ ها و جایگاه حاشیه غیر فعال قاره‏ای است. توزیع عناصر اصلی نیز با حاشیه غیر فعال مطابقت دارد.

واژههای کلیدی: جایگاه زمین ساختی، ژئوشیمی، سنگ مادر، اللون، هوازدگی پیشین.‏

مقدمه

ژئوشــیمی ســنگهای رســوبی تابع پیچیــدهای از متغیرهایی مانند ترکیب ســنگ مادر، هوازدگی، حمل،‏جورشدگی فیزیکی، تمرکــز کانیهای ســنگین و دیاژنز اســت. بنابراین مــی توان از ترکیب شیمیایی کلی سنگهای رســوبی آواری به عنوان ابزاری موثــر جهت شــناخت فاکتورهایــی که خواص رســوبات را در طی رســوبگذاری و ‏بعــد از آن کنتــرل میکنند، اســتفاده نمود .)‏McLennan et al., 1990; Bock et al., 1994; Condie et al., 1995‎‏(مطالعات ژئوشیمیایی در سنگ های رسوبی آواری مکمل خوبی برای مطالعات سنگ شناسی، به ویژه‏زمانی که داده های سنگ شناسی مبهم هســتند و یا زمانی که فرآیندهای زمین شناســی، کانی شناسی اولیه را ‏تخریب کرده باشند محسوب می شوند ‏.)‏Cullers, 1994, 1995‎‏(

سازند اللون از گسترده ترین سازند های کامبرین پیشین در ایران و کشورهای همجوار است. آسرتو )‏Assereto, 1963‎‏( برش الگوی این سازند را برای اولین بار در دهکده اللون )البرز مرکزی( اندازهگیری و نام‏گذاری کرده اســت. در این محل، سازند اللون از سه واحد ماسه

* نویسنده مرتبط

سنگ زیرین )498‏‎m‏(، واحد شیلی با میان‏الیه هایی از ماسه سنگ )35‏m‏( و واحد ماســه ســنگی کوارتزیت باالیی )50‏m‏( تشــکیل شده اســت )آقانباتی، .)1385 مقطع مورد مطالعه از سازند اللون به ضخامت 550 متر، در شــرق روستای باهمو، نزدیکی شهر بهاباد ‏و در حد فاصل دو سازند باروت و میال )شکل)1 واقع شده است. بر

پایه تقسیم بندی ایران به حوضه های‏رسوبی – ساختاری جداگانه، این مقطع بخشــی از خرد قاره ایران مرکزی و بلوک پشــت بادام به شمار می رود.‏این بلوک میان گسل پوشیده نائین- کوهبنان در شرق و گســل پشت بادام در غرب واقع شده است. ویژگی‏اساسی بلوک پشت بادام، رخنمون های دگرگونی منسوب به پرکامبرین به همراه سنگ های آتش فشــانی و‏ماگمایی با برخاستگاه کافتی، در ردیف های پرکامبرین پســین و کامبرین پیشین است. این طور به نظر می رسد‏که پدیده کافتی شدن از ویژگی های این بلوک باشد )آقانباتی،

.)1385 با وجود گستردگی زیاد سازنداللون،‏منشاء این ماسه سنگ ها به خوبی شناخته نشده است. به عقیده آقانباتی )1385(، به سبب شــواهد سنگ‏شناســی مانند وجود گارنت، آپاتیــت، گلوکونیت و

53

ژئوشیمی عناصر اصلی ماسه سنگ های سازند اللون در مقطع باهمو، ایران‏ مرکزی;

فسفات، این ماسه سنگ ها را به فرسایش توده های گرانیتی و‏سنگ های دگرگونی نســبت می دهند. هدف از این مطالعه، شناسایی نوع سنگ مادر احتمالی، جایگاه زمین‏ساختی و شرایط هوازدگی پیشین ماسه سنگ های ســازند اللون در ایران مرکزی با استفاده از شواهد ‏ژئوشــیمیایی مربوط به عناصر اصلی می باشــد. امید است که نتایج حاصل از این مطالعه، حلقه ای از مطالعات‏گسترده جغرافیای دیرینه پالئوزوییک پسین ایران مرکزی باشد. ‏

روش مطالعه

در این پژوهش تعداد 170 نمونه ماســه ســنگی تازه از سازند
اللــون در برش باهمو جهــت مطالعه جمع آوری‏شــده و مورد
مطالعه پتروگرافی قــرار گرفته اند. از بین این نمونه ها 12 نمونه
ماســه سنگ ریز دانه 10( نمونه از‏ماسه سنگ های سازنده اصلی
بدنه و 2 نمونه از کوارتزیت راســی( به نمایندگی از کل ســازند
به منظور مطالعه‏ژئوشــیمی عناصر اصلی، پس از پودر شــدن در
دانشــگاه شهید بهشتی، به آزمایشگاه ‏Acme‏ کشور کانادا فرستاده
‏شده و توسط دستگاه پالسمای القایی جفتی طیف سنجی نشری1
‏ مورد آنالیز قرار گرفتند. نتایج به دست آمده‏برای این 12 نمونه، شکل -1 موقعیت برش مورد مطالعه‏ بر روی نقشه زمین شناسی
در جدول 1 مشاهده می شود.‏ )سهیلی و ‏مهدوی، .‏)1370

جدول -1 نتایج حاصل از آنالیز ژئوشیمیایی در 12 نمونه ماسه سنگی سازند اللون. نمونه 65 به منظور بررسی‏صحت دادهها، دوبار مورد آنالیز قرار گرفته است. نتایج بسیار نزدیک مشاهده شده در تکرار آنالیز این نمونه، نشان‏دهنده دقت باالی این آزمایشگاه میباشد.
نمونه های‏SF-LA‏134‎و‏SF-LA 137‎‏ مربوط به کوارتزیت سفید رنگ ‏راس سازند میباشند.‏

1 ICP – emission Spectrometry

54

نجمه اعتماد سعید و محبوبه حسینی برزی‏

بحث

پتروگرافی

طبق مطالعات اولیه صورت گرفته بر روی 170 مقطع نازک ماسه سنگی توسط میکروسکوپ نوری، کانیهای تشکیل دهنده این ماسه سنگ ها به ترتیب فراوانی به صورت زیر میباشند:‏

کانــی کوارتز از نوع کوارتزهای تک بلور پلوتونیک با خاموشــی مستقیم تا موجی شدید به مقدار بیشتر و‏همین طور کوارتز های چند بلور متامورفیکی )‏Folk, 1980‎‏( و کوارتز های رســوبی مجدد انتقال یافته با سیمان‏کوارتز رو رشدی فرسایشی به میزان کم تر، فراوانترین جزء آواری مشاهده شده در ماسه سنگ های مورد‏مطالعه میباشند که با نزدیک تر شدن به سمت بخشهای باالتر سازند بر فراوانی آن

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >