سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شاهان، حاکم بر مردم اند و دانشمندان، حاکم بر شاهان . [امام صادق علیه السلام]

دانلود مقاله مطالعه سینوپتیکی سرمای دیررس بهاره استان قم در سال

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه سینوپتیکی سرمای دیررس بهاره استان قم در سال زراعی 83در82 و 84در83 با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه سینوپتیکی سرمای دیررس بهاره استان قم در سال زراعی 83در82 و 84در83 با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه سینوپتیکی سرمای دیررس بهاره استان قم در سال زراعی 83در82 و 84در83 با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه سینوپتیکی سرمای دیررس بهاره استان قم در سال زراعی 83در82 و 84در83 با word :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: همایش علمی کاربردی راههای مقابله با سرمازدگی

تعداد صفحات: 9

نویسنده(ها):

مرتضی ذوالفقاری – اداره کل هواشناسی قم
سعید باقری – اداره کل هواشناسی قم
محمد راموز – اداره کل هواشناسی قم

چکیده:

در عمل متغیرهای زیادی بر الگوی رشد موثرند. تعدادی از این متغیرها کم و بیش ثابتند و از سالی به سال دیگر تغییرات چشمگیری ندارند مانند بافت خاک، استفاده از نهاده های کشاورزی و تعدادی دیگرمانند واریته های جدید، نحوه آبیاری، نحوه پرورش گیاه، ویژگی های آب و هوایی همواره در حال تغییرند. بهطور کلی نوسانات تولید و یا عملکرد متاثر از دو عامل مهم، یکی مقدار و اثر بخشی هزینه ها و دیگری شرایط آب و هوایی می باشد. عامل اول طی یکسال تغییرات چشمگیری نداشته ولی عامل دوم بسیار ناپایدار است.
لذا آگاهی از وضعیت جوی و اقلیمی وتغییرات دوره ای سالانه و یا چند ساله کلیه پدیده های هواشناسی و انحراف از نرمال از جملهنیازهای عمده در بخش کشاورزی می باشد. نظر به اینکه تولید مواد غذایی از نظر کمی و کیفی از مسائل مهم دنیای کنونی بشمار می رود و از طرفی تولید محصولات و شناخت قابلیتهای پتانسیل و بالقوه کشاورزی هر منطقه بستگیکامل بشرایط آب و هوایی و اقلیمی دارد، لذا مطالعه و تحقیق پیرامون عوامل هواشناسی موثر بر کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
بطور کلی تنشهای ناشی از دما ویخبندان طی سالهای گذشته زیانهای بسیار گسترده ای در سطح استان بجا گذاشته است . گرمای زودرسیا به تاخیر افتادن دوره سرما پس از گذشت یک دوره گرمای نابهنگام باعث گردید در سال زراعی 83-82 مبلغ بیش از 74 میلیارد ریال و در سال 83-84 مبلغی در حدود 126 میلیارد ریال به محصولات زراعی (گندم و جو) و باغی (درختان بادام، گردو، فندق) آسیب وارد گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

دانلود مقاله بررسی ویژگی های فیزیکی و میکروبی سالاد سبزیجات بست

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی ویژگی های فیزیکی و میکروبی سالاد سبزیجات بسته بندی شده : نوع ماده بسته بندی ، ضخامت پوشش ، شرایط بسته بندی با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی ویژگی های فیزیکی و میکروبی سالاد سبزیجات بسته بندی شده : نوع ماده بسته بندی ، ضخامت پوشش ، شرایط بسته بندی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی ویژگی های فیزیکی و میکروبی سالاد سبزیجات بسته بندی شده : نوع ماده بسته بندی ، ضخامت پوشش ، شرایط بسته بندی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی ویژگی های فیزیکی و میکروبی سالاد سبزیجات بسته بندی شده : نوع ماده بسته بندی ، ضخامت پوشش ، شرایط بسته بندی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی میان وعده های غذایی
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
فرناز فرخی – دانشجوی کارشناسی ارشد، دانشگاه فردوسی مشهد،
محمد الهی – دانشیار، دانشگاه فردوسی مشهد

چکیده:
بسته بندی سالاد و سبزیجات تازه به صورت صنعتی یکی از بخشهای نسبتا جدید و در حال رشد در صنایع غذایی بوده که قریب به یک دهه است که در ایران مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به فساد پذیری بالای این محصولات، انتخاب نوع مادهبسته بندی و شرایط نگهداری می تواند بر ماندگاری محصول بسیار اثر گذار باشد. در این پژوهش مقایسه ای بین استفاده از پوشش پروپیلنی با ضخامت متفاوت (20 و 40 میکرون ) و بسته بندی محصول با شرایط تحت خلأ ، عدم اعمال خلأ ، تزریق گاز (اتمسفر اصلاح شده با ترکیب (3 درصد اکسیژن، 1 درصد دی اکسید کربن و 96 درصد ازت) و عدم تزریق گاز بر ویژگی های کیفی (تغییرات رنگ ، وزن ، رطوبت ،آروما ، ارزیابی حسی) سالاد سبزیجات انجام گرفت. نتایج نشان داد که استفاده از پوشش پروپیلنی 30 میکرونی در سطح اطمینان 95 درصد به طور معنی داری زمان ماندگاری محصول را افزایش داد و تغییرات رنگ در نمونه های بسته بندی شده تحت خلا در پوشش پروپیلنی 30 میکرون و اتمسفر اصلاح شده پس از 4 روز از زمان بسته بندی معنی دار نبوده و در ارزیابی حسی هیچ تغییر طعمی گزارش نشد و تردی و تازگی محصول به خوبی حفظ شده بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

دانلود مقاله مینرال شیمی ، ترموبارومتری و تعیین Exhumation PT p

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مینرال شیمی ، ترموبارومتری و تعیین Exhumation PT path در اکلوژیتهای فشار بالای سولابست – شرق ایران با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مینرال شیمی ، ترموبارومتری و تعیین Exhumation PT path در اکلوژیتهای فشار بالای سولابست – شرق ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مینرال شیمی ، ترموبارومتری و تعیین Exhumation PT path در اکلوژیتهای فشار بالای سولابست – شرق ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مینرال شیمی ، ترموبارومتری و تعیین Exhumation PT path در اکلوژیتهای فشار بالای سولابست – شرق ایران با word :

سال انتشار: 1383

محل انتشار: هشتمین همایش انجمن زمین شناسی ایران

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

محسن موذن – گروه زمین شناسی دانشگاه تبریز
منیر مجرد – دانشکده علوم زمین دانشگاه منچستر
جایلز دروپ – گروه زمین شناسی دانشگاه تبریز

چکیده:

اکلوژیتهای فشار بالای منطقه بیرجند در حین صعود دچار دگرگونی پسرونده شده اند. در این مقاله با استفاده از روش های مختلف ترموبارومتری و بافتهای واکنشی علاوه بر شناسایی حرارت و فشار مرحله یک دگرگونی، دو مرخله کاهش فشار و رخساره شیست سبز نیز تعیین شده اند. پاراژنزهای پایدار در مرحله پیک دگرگونی شامل GrtI, Cpxl, Ky, Phe, Ru, Qtz می باشند. گارنت در این سنگها زوزنینگ نشان می دهد. Cpxl از ژادئیت غنی است. Phe بصورت بلورهای مستطیلی و Ru در زمینه سنگ و اینکلوژن در گارنت دیده می شوند. حرارت در تمام مراحل از رویتبادل کاتیونی در Grt-Cpx نیز استفاده شده است. ترمومتر اول حرارت 50 مثبت و منفی 625 و ترمومتر دوم 50 مثبت و منفی 675 درجه سانتیگراد را مشخص کرده اند. فشار این مرحله با استفاده از بارومتر مقدار آلومینیوم در phe برابر kbar 1 مثبت و منفی 20/6 بدست آمده است. حرارت و فشار این مرحله از محل قطع واکنشهای احتمالی رویداده در شرایط پیک که با استفاده از برنامه THERMOCALC رسم شده اند. درجه سانتی گراد 100 ، مثبت و منفی 575 kbar 3 مثبت و منفی 23/5 تعیین شده است که با مقادیر حاصل از روشهای قبلی در توافق است بدلیل صعود سنگ به سطوح بتلاتر و تاثیر سیالات، شرایط حرارت و فشار مرحله دوم درآن ثبت شده است. حرارت این مرحله سانتی گراد 50 مثبت و منفی مثبت و منفی و فشار آن از روی مقدار Jd در CpxII برابر kbar 2 مثبت و منفی 12/9 بدست آمده است. در مرحله سوم کهمشخصات رخساره شیست سبز را دارد، بارومتر مقدار سدیم در M4 سایت آمفیبول درمقابل مقدار آلومینیوم در تترائدرال سایت، ترمومتر GruIII-CpxIII را در حرارت سانتی گراد 50 مثبت و منفی 293 وفشار kbar 1 مثبت و منفی قطع می کند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

دانلود مقاله Experimental study on removal of MTBE from aqueous

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله Experimental study on removal of MTBE from aqueous solution by exfoliated graphite با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Experimental study on removal of MTBE from aqueous solution by exfoliated graphite با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Experimental study on removal of MTBE from aqueous solution by exfoliated graphite با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Experimental study on removal of MTBE from aqueous solution by exfoliated graphite با word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی تصفیه فاضلاب و بازیافت آب، فناوری ها و یافته های نو

تعداد صفحات: 7

نویسنده(ها):

B Soltani – Department of Chemical Engineering, Isfahan University of Technology, Isfahan 84156-83111, Iran
A Moheb – Department of Chemical Engineering, Isfahan University of Technology, Isfahan 84156-83111, Iran

چکیده:

This paper presents the results of study on the removal of methyl tert-butyl ether (MTBE) from aqueous solution containing 0.00143(gr/mL) of MTBE by using exfoliated graphite (EG) as adsorbent. Experiments were carried out in batch mode and the effects of several affecting factors on the removal of MTBE were evaluated. Also, the effect of ultrasound irradiation on adsorption of MTBE was investigated. Results showed an efficient removal of MTBE from aqueous solution could be achieved by implementing ultrasound facilitated adsorption process using EG. In controlled conditions maximum removal percentage of 97% was achieved for MTBE and it was found that applying ultrasonic irradiation had a considerable positive effect on the removal of MTBE from its aqueous solution.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

دانلود مقاله Numerical Analysis of Stone ColumnsدرSupported Emb

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:18 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله Numerical Analysis of Stone ColumnsدرSupported Embankments با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله Numerical Analysis of Stone ColumnsدرSupported Embankments با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله Numerical Analysis of Stone ColumnsدرSupported Embankments با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله Numerical Analysis of Stone ColumnsدرSupported Embankments با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مکانیک خاک و مهندسی پی
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
Milad Anvar – MSc. Student, Civil Engineering Department, Graduate University of Advanced Technology
Seyed Morteza Marandi – Associate Prof., Dept. of Civil Engineering, Shahid Bahonar University of Kerman, Kerman, Iran

چکیده:

In this study, an evaluation has been performed on a numerical model by the code of PLAXIS based on finite element method to see the effect of stone columns (SCs) placed vertically in a soft soil slope in terms of slope stability and settlements. Effect of s/D ratios (distance between the vertical axes of SCs/diameter of SCs) was investigated on slope stability and settlement of embankment. This study, analyzed numerically in two dimensions under plain strain conditions by Mohr–Coulomb model. The analysis were performed by the PLAXIS code for various slope angles , ratios of c/(H), and ratios of s/D. It was observed that settlements were decreased after the improvement with SCs. From the analysis performed, it was found that the SCs increased the stability of slope 1.14- to 1.72-fold as a relative effect of different parameters.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >