سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس ادعا کند که به انتهای دانش رسیده است، نهایت نادانی خود را آشکارساخته است . [امام علی علیه السلام]

مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word)

ارسال‌کننده : علی در : 95/5/31 4:19 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

  مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word) دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word)   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word) :

بخشی از فهرست مقاله کودکان تیزهوش تحت فایل ورد (word)

مقدمه
تعریف تیز هوش
طبقه بندی تیزهوشها
سرچشمه های تیز هوشی
شناسایی کودکان تیز هوش
ویژگیهای تیز هوشان
خصایص جسمانی کودکان تیز هوش
آموزش کودکان تیز هوش
اگر تیز هوشی یا استعداد را شناسایی نکنیم چه خواهد شد؟
انتظارات بزرگ ، خواسته های ناعادلانه
آزمونهای هوش
خلاصه
منابع

تعریف و شناسایی یک گروه فرعی ویژه از کودکان ،مانند کودکان تیزهوش ، موضوع ساده ای نیست . چنین تعریفی بستگی به فرهنگی دارد که آن گروه فرعی را بوجود می آورد. بنابراین تیزهوشی آن ابعادی را منعکس می کند که فرهنگ برای آنها ارزش قائل است . ضمن آنکه ارزشهای جامعه تغییر می کند ، نظریه های مربوط به ماهیت برتری نیز دستخوش تغییرهای ظریف و دقیق می شود.
اهمیتی ندارد که تعریف تیزهوشی تا چه حد استادانه و همه جانبه باشد . بلکه تعیین کننده و مشخص کننده واقعی تیزهوشی در شرایط مدرسه همانا ابزارشناسی خاصی است که در عمل به کار می رود . آزمون هوشی استاندارد علی رغم انتقادهای اخیر هنوز در این شناسایی جایگاه عمده را دارا است . ما مقدار زیادی از معلومات خود را در مورد کودکان تیزهوش مدیون مطالعات ترمن هستیم . ترمن و همکارانش سعی کردند در حد امکان سیمای کاملی از هر کودکی بدست آورند به طوریکه بتوانند کودکان تیزهوش را آن چنانکه واقعاً هستند توصیف کنند .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :