سفارش تبلیغ
صبا ویژن
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]

دانلود مقاله تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانهای با

ارسال‌کننده : علی در : 95/8/20 4:55 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانهای با استفاده از روشهای تئوریک وتجربی (مطالعه موردی: رودخانهKentucky) با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانهای با استفاده از روشهای تئوریک وتجربی (مطالعه موردی: رودخانهKentucky) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانهای با استفاده از روشهای تئوریک وتجربی (مطالعه موردی: رودخانهKentucky) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانهای با استفاده از روشهای تئوریک وتجربی (مطالعه موردی: رودخانهKentucky) با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش سراسری محیط زیست، انرژی و پدافند زیستی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در این تحقیق به منظور تحلیل فراوانی سیلابهای حداکثر سالانه رودخانه Kentucky در ابتدا به منظور بررسی دبیهای سیلاب منطقه، پارامترهای آماری محاسبه گردید و گرافهای Probability Paper, Quantile Plot و Probability Plot ترسیم شد. در ادامه آزمونهای آماری بررسی گردید. نتایج حاکی از آن بود که دادههای مورد بررسی دارای استقلال سریالی و همگن بوده و فاقد روند میباشند. در ادامه بهمنظور برازش توزیعهای احتمالاتی بر دادهها و انتخاب مناسبترین توزیع از روشهای تئوریکی و تجربی استفاده گردید. در هر دو روش، برازش دادهها با سه توزیع نرمال، لوگ نرمال و نمایی بررسی و در مرحله بعد آزمون نکویی برازش و در هر دو روش توزیع لوگ نرمال مناسب تشخیص داده شد. در برازش توزیعها به روش تئوریکی، محاسبات به روش دستی انجام گرفت ولی در روش تجربی، دو روش دستی و نرم افزار Hyfranاستفاده شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :