سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا شیفته دلداده بدان که نام نیکش بر زبانها افتاده [نهج البلاغه]

دانلود مقاله انتساب کارها به پردازندهها در حل مساله زمانبندی گر

ارسال‌کننده : علی در : 95/8/20 4:51 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله انتساب کارها به پردازندهها در حل مساله زمانبندی گراف وظایف سیستمهای موازی همگن با استفاده از اتوماتای یادگیر و اتوماتای یادگیر سلولی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله انتساب کارها به پردازندهها در حل مساله زمانبندی گراف وظایف سیستمهای موازی همگن با استفاده از اتوماتای یادگیر و اتوماتای یادگیر سلولی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله انتساب کارها به پردازندهها در حل مساله زمانبندی گراف وظایف سیستمهای موازی همگن با استفاده از اتوماتای یادگیر و اتوماتای یادگیر سلولی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله انتساب کارها به پردازندهها در حل مساله زمانبندی گراف وظایف سیستمهای موازی همگن با استفاده از اتوماتای یادگیر و اتوماتای یادگیر سلولی با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات: 8
چکیده:
زمانبندی بهینه کارها یکی از مهمترین چالشها در سیستم های چند پردازندهای چون سیستم های موازی و توزیع شده است. در اینگونه سیستمها، هر برنامه به تعدادی کار شکسته میشود. با توجه به وابسته بودن کارهای یک برنامه، زمان اجرای کارها، قیود اولویت بین آنها و هزینه های ارتباطی با استفاده از یک گراف غیر حلقوی جهت دار به نام گراف وظایف مدلسازی میشود. کارهای هر برنامه باید به گونه ای به پردازنده ها نگاشت شوند که قیود اولویت بین کارها رعایت شده و زمان اتمام برنامه حداقل گردد. این مساله در شکل کلی آن از جمله مسایل بغرنج بوده و یافتن بهترین زمان ممکن عموماً غیرممکن است لذا استفاده از رهیافت های هوشمند و فوق اکتشافی جهت حل این مساله منطقی خواهد بود. زمان اتمام بدست آمده از الگوریتم های مختلف به دو عامل بستگی دارد.اول اینکه کارهای موجود در گراف وظایف به چه ترتیبی جهت اجرا انتخاب شوند (ترتیب) و دوم اینکه ترتیب انتخاب شده چگونه به پردازنده ها منتسب شود (انتساب). هر چند رهیافت های مختلفی جهت انتخاب چگونگی ترتیب اجرا پیشنهاد شده اند اغلب آنهاپس از یافتن ترتیب مناسب، هر کار را به پردازندهای نگاشت میکنند که زودترین زمان اجرای ممکن را فراهم میکند. نتایج این مقاله نشان میدهد انتساب کارها به پردازنده ها به روش زودترین زمان اجرای ممکن، بهینه نبوده و در ادامه رهیافت هایی مبتنی بر اتوماتای یادگیر و اتوماتای یادگیر سلولی نامنظم ارائه میشود که میتوانند جواب های بهتری بیابند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :