سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، ره نماید و ارشاد کند و نجات بخشد و نادانی، گمراه کند و بیراهه برد و تباه گرداند . [امام علی علیه السلام]

دانلود مقاله بارزسازی مناطق دگرسانی در محدوده کالدرای آبدر با ا

ارسال‌کننده : علی در : 95/8/20 4:50 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بارزسازی مناطق دگرسانی در محدوده کالدرای آبدر با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای لندست با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بارزسازی مناطق دگرسانی در محدوده کالدرای آبدر با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای لندست با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بارزسازی مناطق دگرسانی در محدوده کالدرای آبدر با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای لندست با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بارزسازی مناطق دگرسانی در محدوده کالدرای آبدر با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره ای لندست با word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: دومین همایش علوم زمین

تعداد صفحات: 8

چکیده:

کالدرای آبدر در کمربند آتشفشانی-رسوبی دهج-ساردوئیه (بخشی از کمربند ارومیه -دختر ) در 35 کیلومتری شمال شرق شهر بابکودر استان کرمان واقع شده است. در این تحقیق، از طریق پردازش تصاویر ماهواره ای مناطق دگرسانی مشخص شده است. بر روی ترکیب رنگی RGB) (5،3،1)،(7،4،1)،(1، 4 ، 5 طبقه بندی نظارت شده انجام شده است و در آن محدوده های دگرسانی ، رسوبات کواترنری، پوشش گیاهی، آب و سنگهای سالم مجزا شدند. برای همگن سازی نقشه های تولیدی ، بر روی هر یک از تصاویر طبقه بندی شده ،فیلتر گذاری از نوع Majority با اندازه 3×3 بکارگرفته شدهاست و سپس نقشه های با هم قطع داده شده و نقشه نهایی محدوده دگرسانی فیلیک، آرژیلیک و پروپیلیتیک ایجاد شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :