سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]

دانلود مقاله روشهای نوین در اجرا و کنترل زهکشی زیرزمینی استفاده

ارسال‌کننده : علی در : 95/8/20 4:50 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله روشهای نوین در اجرا و کنترل زهکشی زیرزمینی استفاده از ترنچرهای کششی و سیستمهای کنترل ماهواره ای با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله روشهای نوین در اجرا و کنترل زهکشی زیرزمینی استفاده از ترنچرهای کششی و سیستمهای کنترل ماهواره ای با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله روشهای نوین در اجرا و کنترل زهکشی زیرزمینی استفاده از ترنچرهای کششی و سیستمهای کنترل ماهواره ای با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله روشهای نوین در اجرا و کنترل زهکشی زیرزمینی استفاده از ترنچرهای کششی و سیستمهای کنترل ماهواره ای با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: چهارمین همایش ملی مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی
تعداد صفحات: 10
چکیده:
در این مقاله, استفاده از ترنچرهای جدید کششی برای عمق هایی تا 2 متر و عرض تا 40 سانتیمتر برای اولین بار در جهان مورد بررسی و سنجش واقعی قرار گرفته است. در این مقاله خواهیم دید که این ترنچرها که تولید صنعت بومی کشورمان می باشند با سرعتی نزدیک به ترنچر های خودکششی و با دقتی به مراتب بهتر ( در حدود +/-5 میلی متر ) و با مصر ف سوختی در حدود 50 % ترنچرهای خودکششی و در نهایت کارایی به مراتب بالاتر از ترنچرهای خودرو دارند. نکته قابل توجه اینکه این ترنچرها بدون احتساب قیمت تراکتور قیمتی حدود 20 % قیمت ترنچر خودکششی و با احتساب قیمت تراکتور نیو هلند مدل تی 6090 صفر کیلومتر قیمتی حدود 35 % ترنچرهای خودکششی دارند و کاملا تولید داخل بوده و بدون هیچگونه وابستگی به بیگانگان و مستقل از تحریم ها می توانیم اراضی کشورمان را زهکشی و آباد نماییم. نتایج تست میدانی و عملیاتی نشان می دهد که ترنچرهای کششی با اقلیم ایران کاملا سازگار بوده و از آنجایی که در حین طراحی کلیه پارامترهای مورد نیاز اقلیمکشور مورد توجه قرار گرفته اند, به راحتی در شرایط مختلف خاک اعم از سنگلاخ, خاکهای رسی خشک و خاکهایی با تراز آببالا که هنگام حفاری عملا با گل و لای مواجه خواهیم بود به راحتی امکان کار را داراست. در ادامه مقاله به بررسی اجمالیسیستم کنترل ماهواره ای برای ترنچر های کششی و خودکششی خواهیم پرداخت و خواهیم دید که استفاده از سیستم ماهواهای بجای سیستم لیزری موجب کنترل سه بعدی ترنچر, ثبت و ضبط رقوم ارتفاعی و طول و عرض جغرافیایی مسیرهای زهکشی با دقتی حدود +/-5 میلی متر بصورت تفاضلی می گردد. که خود می تواند موجب حذف نقشه برداری اولیه و هزینه های مربوطه و سهولت درسیستم نظارت و امکان کنترل و مدیریت لحظه به لحظه زهکشی توسط اپراتور, نظارت, کارفرما و پیمانکار می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :