سفارش تبلیغ
صبا ویژن
استمرار عبرت اندوزی به بینش می انجامد و خودداری (از زشتیها) را نتیجه می دهد . [امام علی علیه السلام]

دانلود مقاله بررسی قابلیت بازگردانندگی واحدهای جداگر لغزشی فوق

ارسال‌کننده : علی در : 95/7/30 4:22 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی قابلیت بازگردانندگی واحدهای جداگر لغزشی فوق ارتجاعی مجهز به آلیاژهای حافظه ی شکل به کمک روابط انرژی و مطالعات پارامتریک با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی قابلیت بازگردانندگی واحدهای جداگر لغزشی فوق ارتجاعی مجهز به آلیاژهای حافظه ی شکل به کمک روابط انرژی و مطالعات پارامتریک با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی قابلیت بازگردانندگی واحدهای جداگر لغزشی فوق ارتجاعی مجهز به آلیاژهای حافظه ی شکل به کمک روابط انرژی و مطالعات پارامتریک با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی قابلیت بازگردانندگی واحدهای جداگر لغزشی فوق ارتجاعی مجهز به آلیاژهای حافظه ی شکل به کمک روابط انرژی و مطالعات پارامتریک با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: پنجمین کنفرانس ملی زلزله و سازه
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
پیمان نرج آبادی فام – استادیار، گروه عمران، دانشکده فنی و مهندسی، دانشگاه بناب، بناب، ایران
داود ستاریان کرج آباد – دانشجوی کارشناسی ارشد عمران – سازه، گروه عمران، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، مراغه، ایران

چکیده:
قابلیت بازگردانندگی یکی از مهمترین مسائل مورد توجه آئین نامه ها در زمینه ی جداسازی لرزه ای است. در این مقاله، قابلیت بازگردانندگی جداگرهای لغزشی فوق ارتجاعی مجهز به آلیاژهای حافظه ی شکل مطالعه می گردد. بدین منظور، ابتدا ملاحظات تئوریک رفتار سیستم با استفاده از روابط انرژی بررسی و ضمن ایجا درک کلی از مسئله پارامترهای مؤثر مشخص می شوند. سپس قابلیت بازگردانندگی بر اساس مطالعات پارامتریک گسترده برای تعداد زیادی از انواع تحریکات لرزه ای ارزیابی می-گردد. پردازش آماری نتایج تحلیل ها نشان می دهد مقدار جابجایی ماندگار پس از تأثیر زمین لرزه به هر دوی پارامترهای سازه و زلزله وابسته بوده و خصوصیات متضمن کفایت بازگردانندگی قابل تعیین می باشند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :