سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]

دانلود مقاله مطالعه پارامترهای موثر بر طراحی هیدروفویل NACA0009

ارسال‌کننده : علی در : 95/8/20 5:0 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه پارامترهای موثر بر طراحی هیدروفویل NACA0009 به عنوان سکان شناورهای تندرو بصورت 3D با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه پارامترهای موثر بر طراحی هیدروفویل NACA0009 به عنوان سکان شناورهای تندرو بصورت 3D با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه پارامترهای موثر بر طراحی هیدروفویل NACA0009 به عنوان سکان شناورهای تندرو بصورت 3D با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه پارامترهای موثر بر طراحی هیدروفویل NACA0009 به عنوان سکان شناورهای تندرو بصورت 3D با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش مشترک مهندسی کامپیوتر و مکانیک
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در این مقاله با توجه به نقش مهم سکان در شناورهای تندرو به شبیه سازی سه بعدی سکان عمودیNACA0009 پرداخته شده و اثر برخی از پارامترهای موثر بر طراحی ظاهری سکان ها از جمله زاویه حمله، عدد فرود و ضخامت سکان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. روش عددی استفاده شده بر اساس الگوریتم فشار مبنا و بر پایه ی الگوریتم SIMPLE جریان حول هیدروفویل بوده و معادلات ناویراستوکس به صورت عددی حل گردیده است. جریان مد نظر در این تحقیق به صورت دوفازی، تراکم ناپذیر، آشفته و پایا بوده و برای شبیه سازی دو فاز آب و هوا در آن از ایده درصد سیال استفاده شده است. ابتدا بخشی از نتایج حاصل از حل عددی با نتایج تجربی مقایسه شده و انطباق خوب بین آن ها، بیان کننده صحت حل عددی کنونی می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید


کلمات کلیدی :